28 april.

Den här helgen drog förbi snabbt. Hann med att åka till pappa fre-lör, fick bli en kortare visit då han åkte till Sydafrika idag, men det var i alla fall lika trevligt för det! Mötte upp mamma på stan igår för att bland annat leta lite underkläder till min studentklänning (den är ju lite genomskinlig eftersom den är vit) och hittade det som tur var.
 
Idag har jag skrivit lite på min PA-rapport och fixat inför en religionsredovisning tillsammans med Anton över Skype. Annars har jag mest gått runt i myskläder hela dagen och tänkt på att nästa helg kommer både C-uppsats och PA-rapport att vara klara, sedan är det inte många skolarbeten kvar! Eller så satt jag och tittade på TV och tänkte på detta i ungefär två minuter, men det var två bra minuter tills jag insåg att jag fortfarande måste skriva klart dem...

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0