8 april.

Uppdateringen här på bloggen har ju inte varit den bästa den sista tiden (ni får mest youtube-klipp), mest för att jag inte vill skriva och klaga hela tiden. I alla fall, på torsdag tar jag min sista tablett (i alla fall från den förpackningen jag har nu) mot magkatarren. Om jag ska vara ärlig tycker jag inte att de har hjälpt så jättemycket. Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag tyckte att det blev bättre och bättre, men sedan stannade det av liksom. Symptomen har varit dämpade, men inte försvunnit helt. Jag har fortfarande ont i magen (ibland ut i ryggen) de flesta dagarna, men illamåendet är det som jag tycker är jobbigast. Det gör så att jag varken har ork eller lust att göra någonting och då blir skoljobben lidande. Imorgon ska mamma ringa till vårdcentralen och höra hur jag ska göra eftersom tabletterna som sagt tar slut nu på torsdag...
Och här tar mitt klago-inlägg slut.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0