Någon mer än jag...

 
...som faktiskt gillade The Mortal Instruments-filmen. Jag är inte ensam! Hittade några på IMDB som faktiskt gillade filmen + läst boken (den nedersta här hade inte läst boken dock). Jag förstår inte varför alla verkar ogilla filmen så himla mycket. Jag tycker definitivt att detta är en bättre filmatisering än Twilight-filmerna (och de är vi ju massor som gillar, fast i och för sig kanske lika många som hatar också). Vissa verkar haka upp sig på så små detaljer som att Clary inte har rätt röd färg på håret. Jag har ju läst böckerna och jag är bara glad att hon i alla fall hade rött hår, sedan bryr jag mig inte mer om det. För filmen handlar ju inte om hennes hår. Jag hoppas verkligen att de gör uppföljaren!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0