1 december.

Snälla tiden, sakta ner! Har ju knappt några dagar kvar här... Visst vill jag hem och träffa alla vänner och familjen, men samtidigt vill jag stanna här med alla vänner jag träffat här borta. När jag lämnar Liverpool vet jag ju inte om jag någonsin kommer att träffa de igen tyvärr... I alla fall, ska inte sitta och beklaga mig här ännu. Har fortfarande några dagar. Idag sov jag bort halva dagen, sedan pratade jag på Skype med Anton i några timmar för att efter det möta upp Livio och några andra. Kände att jag kunde ju inte sitta och slösa bort dagen på rummet bara! Så var med de fram tills nyss och nu har jag en tvätt igång och ska slå på någon film.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0