3 december.

God morgon, eller kanske god förmiddag! Sitter här och äter frukost och bara är. Ska åka in till Manchester om ett par timmar. Jag och mina vänner bestämde oss för att vi ska sova där tills imorgon (eftersom vi gör proven där). Annars behöver vi gå upp vid klockan fem imorgon och vi har ändå en lång dag framför oss som det är. Om vi då skulle gå upp så tidigt skulle det vara några zombies som går in och gör proven.
 
För den som är intresserad kan jag ju berätta vilka delar av CAE det är som vi gör imorgon då. Vi börjar med Reading, efter det är det Writing (två texter som man ska skriva), följt av Use of English (testar vocabulary, grammar, word formation osv) och till sist är det Listening. Har självklart raster mellan alla olika delar.
 
Vi hörs väl imorgon kväll kanske, om jag orkar slänga upp något inlägg! Wish me luck!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0