Igår.

Igår var vi förbi hos mormor och morfar. Vi hade med oss pizza. Kebabpizza för att vara mer exakt. Jag hade varit sugen på det så himla länge. Engelsmännen (och alla andra i världen typ) har inte förstått att man kan han kebab på pizza.
 
98% av fotona på mig.
 
1% av fotona på mig. Resterande 1% är suddiga.
 
Vi fikade också. Lussebullar ♥
 
Jag bara måste visa er detta foto också. Min brors kommentar efteråt: "Åh nej, inte som Miley Cyrus". Jag har influerats utan att jag tänker på det... Detta är väl dock en lightversion av hur hon gör det.

Kommentarer
Postat av: Annika

Åhh, va gott :D

Svar: Riktigt mumsigt! Speciellt när man inte ätit det på flera månader ;)
Lisa

2013-12-15 @ 12:34:51
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Jonas

Där kan man snacka om en sjukt nice pizza =) Får se om jag kör på något liknande, efter att jag kollat klart på The Hobbit 2 ikväll ^^

2013-12-15 @ 15:31:17
URL: http://thegamingground.com/

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0