Min jul.

Några bilder från julafton.

Hoppas att ni alla haft en bra jul! Jag hade en mysig julafton tillsammans med familjen. Den involverade julbord, julmust, Kalle Anka och hans vänner, julklappar, lussebullar och bordsspel bland annat.
 
På juldagen kom pappa och hämtade mig och min bror, sedan åkte vi förbi hos min faster och tog en fika där innan vi åkte hem till honom (ska stanna här till på söndag). Var lite på mellandagsrean idag (IKEA, Mediamarkt och Elgiganten), men vi ska ut och trängas med folk i butiker imorgon också. Vi får väl se om vi kommer hem välskinnade efter det! En del är ju som galna när det är mellandagsrea...
 
Såg förresten på The Hobbit för en stund sedan. Den första alltså. Har tänkt att se den tidigare, men har alltid glömt av det. Den var i alla fall riktigt bra! The Hobbit är lite mer i min stil än The Lord of The Rings (missförstå mig inte, TLOTR är toppen, men jag är mer för äventyr vilket det är mer utav i The Hobbit). Någon dag här ska vi gå och se fortsättningen på bio.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0