My last day in Liverpool.

Min sista dag i älskade Liverpool började (eller ja, efter att jag packat) med en sista varm choklad gjord av bästa Emma (som alltid var på glatt humör när man kom) i kafeterian i skolan tillsammans med Yoshi, Livio och Jorge.
 
Sedan traskade vi vidare till The Italian Club (sista gången för mig då). Där gjorde även Sungryeong oss sällskap! Jorge och Yoshi ville inte titta in i kameran (som förövrigt tillhör Yoshi - alla bilderna i detta inlägget är från hans kamera).
 
Efter det gick vi till Leaf. Sung lämnade oss och efter en stund gjorde Jorge detsamma. Vi andra tog massa knasiga foton (de flesta är alldeles för fula för att visa). Och så kom Lim en stund!
 
Middag blev det på en italiensk restaurang som vi visste har bord för mer än tio personer (de har inte någon speciell mat, men som sagt, de har plats även om man inte reserverat). Vi blev några fler på kvällen också! Det var både min och Dianes sista kväll.

Avslutningsvid gick vi till en pub och drack lite drinkar tills de stängde (de stänger ju väldigt tidigt på de flesta pubarna i Liverpool - innan tolv). Sedan drog vi till Deen House och snackade en stund innan det var dags att gå och sova. Kramade allihopa och kände att dessa människor vill jag inte lämna... Hade en så rolig sista dag med sjukt bra sällskap!
 
Dagen efter packade jag det sista, gick och åt frukost med Yoshi och Livio på Leaf, sade sedan hejdå till några personer och knallade iväg till bussen. Hade två snälla killar (Y och L) som bar mitt bagage till busstationen. Där väntade Sungryeong och Lim för att också vinka av mig. Sista (mobil)bilderna från Liverpool:
 
Liverpool ♥

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0