The Hobbit | The Desolation of Smaug

Igår eftermiddag var brormin, pappa och jag på bio och såg The Hobbit - The Desolation of Smaug. Gillar man den första delen så gillar man denna också, även om del ett kanske var snäpet bättre ändå. Det brukar ju vara så oftast, om det är en trilogi så brukar den andra filmen vara en "mellan-film" (som med The Lord of the rings-trilogin; Härskarringen och Sagan om konungens återkomst var bättre än Sagan om de två tornen), inte den bästa av dem (men absolut inte dålig). Nu känns det som att jag skriver att filmen var blä, men den var jättebra kan jag lova. Gå och se den om ni inte redan gjort det! Jag själv får längta och vänta till december nästa år på den avslutande delen...

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0