11 februari.

Har varit sjuk och har inte haft någon ork eller lust till att blogga, därför har det inte kommit upp några inlägg här. Jag tänker mest på livet efter gymnasiet om dagarna (förutom att gå i skolan det vill säga). Vad ska jag välja? Jag vet att jag vill och tänker studera utomlands, men jag vet inte var eller vad. Jobbigt det där, att man vid nittonårsålder ska välja vad man ska göra med livet. Hur ska jag veta det när jag bara suttit i skolbänken? Nej, det här får bli morgondagens problem (läs: någon annan månads). Nu ska jag titta på Grammy Awards som jag fick ladda ner eftersom svensk TV valde att inte sända det i år. Ed Sheeran, Adele och en massa andra bra artister var med.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0