28 januari.

Helgerna försvinner så himla fort... Spenderade en natt hos pappa fredag till lördag och sedan hade jag och några vänner en spel-/filmkväll hemma hos mig i lördags. Fick sluta den lite tidigare än vad som var tänkt då migrän kände för att knacka på min dörr. Gårdagen spenderades liggandes i soffan med migrän halva dagen och sedan huvudvärk som verkligen inte ville lämna mig. Idag hade jag en lektion och efter att jag kommit hem åkte jag och min bror med semlor hem till mormor och morfar. Ett dåligt slut på förra veckan (migränen alltså, inte att träffa pappa och vänner) och en bra början på denna kan man väl sammanfatta inlägget till. Och att semlor är himlans gott.
 
Årets första!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0