10 juli.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, det har liksom inte hänt så mycket roligt att berätta om. Mina dagar hittills den här veckan har sett ut såhär: titta på serier på TV:n eller på min laptop och planera lite inför Liverpool (vad som behövs köpas, vad som ska med och sådant - väntar på besked från CSN också). Kom på idag att jag behöver resehårfönen med mig, den som ligger någonstans i vårt hus, men jag vet inte vart. Letade när jag skulle till London - hittade den inte. Letade när jag skulle till Rom - hittade den inte. Behöver hitta väskan till kameran också. Och skyddet till objektivet. Jo, jag tappar bort saker. Det är tur att jag har ungefär två månader på mig att hitta sakerna i alla fall.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0