24 juli.

Snart bara en månad kvar tills jag åker till Liverpool. Det känns fortfarande lite overkligt att jag ska åka, även fast allting är bokat (förutom transfer från Manchesters flygplats) och lån har beviljats. Men än så länge är jag kvar i somriga Sverige!
 
Idag var jag duktig och diskade, städade lite och dammsög. Liten överraskning till när mamma kommer hem från jobbet (*duktiga dottern*). Ska spela sims sedan, har varit sugen på att göra det i några dagar. Men då måste jag ju använda mammas dator (eftersom det är där som det är installerat) och den har jag varit för lat för att hämta (från hennes sovrum, typ tio meter bort). Ska väl göra det snart. Tror jag.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0