TV-serier.

Jag är (som ni vet) en serie-nörd och följer (är besatt av) ganska många serier. Jag tänkte att jag kunde göra en lista här på bloggen över vilka jag följer eller har tittat på (har väl säkert glömt någon). Ifall någon vill ha lite tips på något att se på en regnig sommardag, i höst, en mörk vinterdag eller nästa vår:
 
Accidentally on Purpose (har tagit slut)
Arrow
Awkward.
Beverly Hills 90210 (har tagit slut, har tittat på säsong 1-2)
Body of Proof (har tagit slut)
Bones (tittar då och då)
Brothers & Sisters (har tagit slut)
Charmed (har tagit slut, slutade titta efter säsong 2-3)
Cougar Town
Criminal Minds
Desperate Housewives (har tagit slut)
Devious Maids (har nyss börjat titta, vet inte riktigt vad jag tycker)
Drop Dead Diva
Elementary (Sherlock Holmes i NY tillsammans med en kvinnlig Dr. Watson)
Falling Skies (bara sett säsong ett, vet inte om jag kommer fortsätta att titta)
F.R.I.E.N.D.S (har tagit slut, går alltid att titta på)
Game of Thrones
Ghost Whisperer (har tagit slut, glömde bort efter säsong 3-4 någon gång)
Gilmore Girls (har tagit slut, går alltid att titta på)
Girls (har sett de flesta avsnitten av säsong ett, fastnade inte riktigt för den serien)
Glee (himla tragiskt att Cory Monteith dött)
Gossip Girl (har tagit slut)
Greek (har tagit slut, jag slutade titta säsong tre, ska kanske se klart)
Grey's Anatomy
Hannibal
Happy Endings (har tagit slut)
Hart of Dixie
Hawaii Five-O
Hellcats (har tagit slut)
Heroes (har tagit slut, jag slutade titta säsong 3)
Law and Order: SVU (tittar då och då)
Life Unexpected (har tagit slut)
Lost (sett ganska många avsnitt av säsong 1, överskattad serie)
Mad Men (ska börja titta igen)
My So-Called Life (har tagit slut, är ifrån -94)
Navy CIS (tittar då och då)
Necessary Roughness
New Girl
Nikita (har bara sett säsong än så länge, ska börja med säsong 2)
90210 (har tagit slut, har ej sett sista säsongen ännu)
Nurse Jackie (glömde bort efter säsong 2)
Off the Map (har tagit slut)
Once Upon a Time
One Tree Hill (har tagit slut)
Pan Am (har tagit slut)
Parenthood
Person of Interest
Pretty Little Liars
Private Practice (har tagit slut)
Revenge (slutat titta på efter säsong ett)
Rizzoli & Isles
Samantha Who? (har tagit slut)
Scandal
Sex and the City (har tagit slut)
Shameless (den amerikanska versionen)
Suburgatory
Summerland (har tagit slut, tror inte jag sett de sista avsnitten)
Supernatural
Teen Wolf
The Big Bang Theory
The Borgias (ska fortsätta titta, har bara sett säsong ett)
The Carrie Diaries (innan Sex and the City)
The Finder (har tagit slut)
The Good Wife (håller på och tittar på säsong 4, men ska titta från början)
The Lying Game (har nyss börjat titta)
The Mentalist (ska börja titta igen)
The Middle
The Nine lives of Chloe King (har tagit slut)
The O.C (har tagit slut)
The Secret Circle (har tagit slut)
The Vampire Diaries
The Walking Dead (bara sett säsong ett, ska fortsätta titta någon gång)
True Blood
 2 Broke Girls (tittar då och då)
Weeds (har tagit slut, har sett sista säsongen men ska titta från början)
Veronica Mars (har tagit slut)
Wildfire (har tagit slut)
 
Någon som har ett tips på någon bra serie som inte är med i listan ovan?

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej!
Vart kan man se på The Carrie Diaries och The Secret Circle?

Svar: Jag tror att båda går att se på TV11, men annars går det ju alltid att se de online, vilket jag gjorde med båda. Finns ju Swefilm, Dreamfilm och många andra sidor att titta via :)
Lisa

2014-01-08 @ 17:11:37

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0