13 juni.

Hur många gånger kan man nysa på en dag egentligen? Samma dag som studenten kände jag att min hals började göra ont (och ni tänker väl att det kanske beror på att man skriker så mycket under studenten, men det gjorde jag inte) och under helgen blev det värre. Under veckan har näsdukar varit mina trogna följare och igår blev nässprayen min bästa vän. Skulle egentligen ha varit med Rebecca idag, men vi ändrade till helgen istället. Skulle egentligen ha klippt och färgat håret också (blev ombokat från igår till idag), men min frisör är sjuk så det blev inte heller av. Var nog lika bra då jag ändå mår som jag mår.
 
Idag (resten av dagen): ligga i soffan framför TV:n, tillsammans med näsdukar och nässpray (bara för att jag skrev det här så nös jag på datorn).

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0