9 juni.

Jag vill skriva att det är sommarlov nu, fast det är det ju inte. Men sommar är det i alla fall! Sommarstugan väntar nästnästa vecka och veckan efter det ska mamma och jag förmodligen utomlands (var vet vi dock inte ännu).
 
Idag har jag skickat iväg prisförfrågningar på skolor i London, Leeds och Liverpool (Leeds och Liverpool ligger i norra England och ja, London tror jag att ni vet var det ligger). Jag har tänkt att jag ska försöka få iväg ansökningar nu till veckan som kommer. Nu vet jag ju att jag kan (borde) få lån eftersom att jag kan skicka med betygen också - förhoppningsvis kan jag komma iväg i höst. Jag håller er uppdaterade!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0