24 mars.

Har kommit iväg till skolan varje dag denna vecka, förutom i fredags då jag fick arbeta hemma på min enda lektion istället. I tisdags var jag dock bara där på en lektion, så den dagen kanske inte räknas. Jag känner att jag börjar bli bättre och bättre, nu är det är värst på morgonen med illamåendet. Tabletterna som jag fick utskrivna fortsätter jag att ta och det är nog de som är jobbigast just nu, måste planera när jag ska äta då de inte får tas i samband med måltid (äta - vänta två timmar - ta tablett - vänta två timmar - äta). Dock ska jag inte klaga, för de får mig att må bättre.
 
Förutom skolan så har min vecka mest bestått av Veronica Mars. När jag läste om att serien skulle bli film förra veckan blev jag väldigt sugen på att titta om på serien så jag har suttit och plöjt igenom nästan 2/3 av serien. Such a nerd. Till mitt försvar så har jag inte så mycket mer energi till annat just nu. Det som står allra högst upp på min to-do list (till och med före allt skolarbete): bli frisk!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0