6 mars.

Här ekar det tomt. Har haft mycket annat att tänka på än bloggen så det är helt enkelt därför som det inte har kommit upp några inlägg här.
 
Jag har varit hemma från skolan både igår (mamma fick komma och hämta mig efter fem minuter...) och idag. Jag ringde till sjukvårdsupplysning och de tror att jag har magkatarr/dyspepsi. Så jag ska fortsätta med tabletter (köpte tabletter mot halsbränna/sura uppstötningar igår som har tagit bort det mesta av illamåendet och mitt magont) och se om det blir bättre om några dagar, annars åka till vårdcentralen. Det var troligen det här som jag hade för några veckor sedan också, men som försvann. Känns inte så roligt eller lägligt att få det när det är så mycket att göra i skolan samtidigt som det troligen är därför (stress) som jag har fått det...

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0