11 november.

Hur gick det på bowlingen igår då tror (läs: önskar) jag att ni alla undrar. Och jag kan säga att det gick hur bra som helst! Jag är egentligen hur dålig som helst så jag vet inte riktigt hur jag kunde vara så bra igår, alla var förvånade (inklusive mig själv). Jag vann inte, men jag var bland de bättre (ett tag ledde jag till och med). Någon borde ha filmat min stil när jag bowlade, för de andra tyckte att den såg så rolig ut (Jorge sa att det såg ut som att jag "didn't give a sh*t" när jag kastade klotet).
 
I alla fall, nog om bowlingen. Ny vecka. Har bara tre veckor kvar med lektioner nu. Tiden går så himla fort - sakta ner, tack! Efter lektionerna drog vi några stycken till The Italian Club och åt lite och pratade strunt som alltid. Nu blir det till att göra läxan (läsförståelse som är så tråkigt...) och sedan filmkväll i min ensamhet!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0