19 november.

På morgonlektion har vi fått en massa nya elever, igår var vi fem stycken (fast några var sjuka dock) och idag var vi femton. Ett tag kände jag mig klaustrofobisk för klassrummet är så litet och det var fullpackat med folk (med vänliga hälsningar, anti-sociala Lisa). Jag är i alla fall glad över att eftermiddagslektionen aldrig ändras (vi är alltid samma personer där, eller ja, imorgon är sista dagen som Gaku är där). Tog två snabba foton på dem som var där i CAE-klassen idag (ville egentligen ha ett fotografi på alla, men vissa var inte där) som ni kan se nedan:
Första fotot: Yoshi, Gaku, Tamar (vår lärare), Sungryeong, Diane, Lim. Andra fotot: minus Tamar, plus mig själv.
 
Efter lektionen så satte vi oss i cafeterian och drack lite varm choklad. Och så lärde Gaku mig origami. Han lärde mig hur man gör en groda, fågel, samurai-hjälm och rosett. Måste ju säga att de blev ganska bra för att vara första gången för mig! Kanske har en framtid inom det där. Origami-mästaren Lisa, det låter bra i mina öron.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0