Damn it.

Skulle boka bussbiljetten till London för en stund sedan (jag vet nu när jag har mitt speaking-test, som förövrigt är 30 november, så jag är säker på att jag kan boka biljetten). När jag trycker på boka-knappen så laddar det och sedan står det "unfortunately we are unable to complete your booking...". Tänkte att det dampade till sig, så jag gjorde om bokningen då. Samma sak igen. Loggar in på mitt bankkonto - där de dragit pengar (två gånger) men jag har inte fått någon biljett... Gah. Jag orkar inte. Imorgon blir det att ringa till de (yey, måste prata om ett pengaproblem - på engelska) för just nu var det tydligen hur många callers som helst.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0