Igår och idag.

Igår var det ju Halloween, men vi klädde inte ut oss eller någonting (eller ja, det var några som köpte två masker bara på skoj) eftersom vi alla kommer från länder där vi liksom inte firar det så mycket. Jag och några vänner gick i alla fall till en restaurang och åt (Mohammed fyllde år, så vi beställde en tårtbit till honom som dessert), sedan så gick vi till Jorges kök och hängde ett tag. Efter det ville några till Scream (en nattklubb), men då tog jag natten istället (var ju ändå skola dagen efter).

Hängde med några skelett igår.

Idag - fredag - helg (och första november, har bara drygt en månad kvar här borta). Hade en lektion och sedan så gick jag och Diane till The Italian Club och tog lunch. Sedan gick vi i några butiker och så köpte jag lite "nödvändigheter" (ansiktskrämer, puder och sådant som börjat tagit slut). Ikväll blir det en lugn kväll - film och godis. Likaså helgen, några är på vift och andra har besök (alla är upptagna med andra ord), så jag har tänkt passa på att läsa någon bok. Har inte haft någon riktigt läslust sedan flera månader tillbaka, men nu så! Sedan tänkte jag kanske gå på lite julklappsshopping också, beror mest på vädret. Spöregnar det så tror jag att jag skippar det!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0