Smooth and shiny.

Som en av finalisterna i Sunsilks reportertävling så fick jag hem en goodiebag som innehöll dessa tre produkter ovan. Det är en ny serie hårprodukter från Sunsilk som innehåller moroccan argan- och mandelolja. Jag har inte testat produkterna av den enkla anledningen att de är hemma i Sverige och jag befinner mig här i Liverpool, men när jag kommer hem ska jag definitivt att använda dem!
 
Jag brukar växla mellan några olika schampoon - ibland använder jag Sunsilk, ibland Fructis och andra gånger använder jag Dove (det är de tre jag brukar växla mellan). Jag har ju hört talas om morrocan oil och att det ska vara bra för håret (det ger glans och näring), men jag har varit lite för snål för att köpa det så denna serie ska bli extra kul att testa eftersom att det innehåller det (och mandelolja som också är bra för håret)!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0