1 oktober.

Nu är oktober här, men jag märker inte av det lika mycket här borta som jag förmodligen skulle göra i Sverige. Kom hem från skolan nyss, stannade kvar efter min lektion och pratade med Maria tills hennes började. Kan inte förstå att detta är hennes sista vecka här... Men hon ska troligen (fingers crossed) komma tillbaka i november och hälsa på mig och så kanske vi ska åka till Edinburgh då!
 
Läxor ska göras nu. Borde väl egentligen gå till Tesco och handla också, men jag känner mig för lat för det så jag får fixa ihop någon maträtt av ingredienserna jag har i köket. Sedan ikväll kanske jag ska till någon pub eller jazzclub (blä för jazz, men ja till sällskapet) tillsammans med Maria, Jorge och några andra, vi får se.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0