13 oktober.

Hade en riktigt trevlig kväll igår med Diane och en av hennes rumskompisar/kökskompisar Marie. Vi gjorde egna småpizzor som blev riktigt goda och sedan så åt vi lite glass (Ben & Jerry - Cookie Dough hade Diane köpt) som efterrätt. Efter det så tittade jag och Diane på en film som hetter Life Happens om jag minns rätt, den var väl helt okej, inget speciellt eller så. Men sällskapet var ju desto bättre!
 
Idag blir det en pluggdag resten av dagen (har redan varit en vara-vuxen-och-gå-och-handla-matvaror-dag)... Ska hålla en presentation/mini-lektion i veckan på någon av CAE-lektionerna. Ska prata om Word-formation... Får väl se vad det blir... Ska träffa Diane senare och så ska vi öva inför varandra!
 
Jo, men jag har ju någonting roligt jag kan berätta också. Jag bokade biljetten hem till Sverige idag. Kommer dock inte åka direkt hem från Liverpool, utan jag ska spendera några dagar tillsammans med Rebecca i London innan jag kommer hem (natten till den tionde december kommer jag hem). Ska bli hur roligt som helst!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0