26 oktober.

Det blev en lång fika igår med Diane och Jorge (senare kom även Pascal, en tysk kille, och gjorde oss sällskap). Vi blev sittande i över fyra timmar, men med många skratt och allt snack så kändes det inte som att vi suttit där så länge. Tyvärr kom en ovälkommen huvudvärk på kvällen, så jag knallade hem till mig efteråt. Sov i tolv timmar och sedan var den borta (som tur är).
 
Dagen hittills har bestått av några avsnitt av Pretty Little Liars och så var jag duktig och satte igång en tvätt som jag snart ska ner och lägga in i torktumlaren. Vuxenpoäng. Sedan ikväll tror jag att jag ska hitta på någonting med Diane och Jorge igen, vi får se. Någonting blir det nog.
 
Fikat igår. Tog faktiskt en macka istället för någonting sött!

Kommentarer
Postat av: Annika

Gott :)

2013-10-26 @ 15:23:54
URL: http://blogofphoyo.webblogg.se

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0