3 oktober.

Ännu en dag är snart över. Ännu en dag närmre tills Maria lämnar Liverpool (mig). Hade skola som vanligt, stannade sedan kvar i skolan tillsammans med Jorge och gjorde läxor tills Maria slutat sin lektion. När hon gjort det småsprang vi (det regnade) bort till Pizza Hut och köpte med oss en pizza, gick hem till mig och tittade på F.R.I.E.N.D.S medan vi åt. Tio i åtta sprang vi bort till The Cavern (man måste betala om man kommer efter åtta), vi var där några minuter efter åtta men de lät oss gå in utan att betala. Stannade där och lyssnade på en musiker som sjöng covers på lite allt möjligt, men gick hem väldigt tidigt (innan klockan tio) för att vi båda var (jag är det fortfarande såklart) trötta.
 
En liten påminnelse till mig själv: ät inte pizza och ta på dig nya jeans efteråt (it will be a painful experience).
 
(om ni vänder på mina fingrar så blir det en svordom)

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0