5 oktober.

Jag har precis kommit hem efter att ha vinkat av Maria. Det kommer att kännas så konstigt att inte ha henne här, men förhoppningsvis kommer hon att komma hit i november och hälsa på mig. Jag kan inte riktigt förstå att vi bara känt varandra i tre veckor, det känns mer som tre år.
 
Igår var vi till vårt italienska ställe och tog en fika tillsammans med Jorge. Sedan satt vi uppe på taket på biblioteket och bara snackade. Efter det skiljdes vi åt med honom och gick bort till Albert Dock för att bara vandra runt lite. Och idag så möttes vi för att äta frukost på det italienska stället, men det blev en lunch istället (klockan var ju ändå efter elva). Sedan kom Jorge dit och gjorde oss sällskap. När klockan var efter ett gick vi för att hämta hennes packning och följde henne till bussen (hon ska till London först i några dagar och sedan tillbaka till Moskva nästa vecka). Kändes jobbigt att behöva säga hejdå!
 
Ska möta Jorge och Diane lite senare över en fika, det kanske kan få mig på lite bättre humör... hoppas jag!
 

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0