13 september.

Hade bara lektion på förmiddagen idag. Efter det så blev jag kvar i skolans cafeteria och satt och pratade med en tjej som går i min Advanced 2-klass. Hon är från Ryssland och är en av de här som pratar väldigt bra engelska. En riktig pratkvarn (och jättesnäll). Ska kanske med henne och några andra ut till någon pub ikväll, vi får se hur det blir! Vi gick även och "shoppade" lite. Visade henne var man kunde köpa handdukar (hon hade samma problem som jag hade) och sedan gick vi till Primark för hon skulle ha sovkläder. Fick med mig en liten påse därifrån jag också. Jag har inga mysbyxor eller pyjamasbyxor med mig hit till Liverpool så jag köpte dessa ↓
 
Hur söta?

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0