18 september.

Onsdag idag vilket betyder mitten av skolveckan. Kom hem från min eftermiddagslektion för en stund sedan. Ska göra läxor och ta det lugnt resten av dagen (förkylningen börjar bli bättre, men jag känner att snart kommer hostan). Imorgon ska jag till The Beatles-muséet med Maria och några andra från skolan (biljetterna är billigare om man går med skolan). Sedan så ska jag och Maria till Manchester på lördag, bokade buss-biljetterna alldeles nyss. När jag skulle skriva in mitt kortnummer så tänkte jag siffrorna på engelska, det är väl bara för att jag pratar engelska typ hela tiden antar jag. I alla fall, som ni ser så har jag två saker inplanerat för resten av denna vecka. Dyker säkert upp någonting mer också!
 
Jag just nu. "Wienerbröd" och kokosvatten + något/några avsnitt av Law & Order: Special Victims Unit innan jag tar tag i läxorna!
 
(Update: smakade precis kokosvattnet. Jag säger bara aldrig mer. Blää!)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

du är ju inte så förtjust i kokos väll? va trodde du haha? jag saknar dig!

Svar: Har ju typ hört att "alla" dricker det, så ville ju testa, haha ;) Saknar dig med! ♥
Lisa

2013-09-18 @ 17:06:47

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0