4 september.

Min mamma och min bror kom och väckte mig med några presenter innan hon skulle åka till jobbet. Har ju redan fått mina presenter (ryggsäck, byxor, skor, pengar, flygbiljett etc) från de flesta, så det var "bara" småpaket. Massa Marabou-choklad och Polly med Ahlgrens bilar-smak som jag ska ha med till England fick jag av min bror. Sedan av mamma fick jag choklad, trosor, strumpor och en parfymbehållare.
 
Annars har jag bara tagit det lugnt för det mesta idag  - tittat på film (och ätit choklad). Sedan för en stund sedan blev det en liten födelsedags-fika med mormor, mamma och brormin. Nu ska jag ta någonting att äta (som inte är fika) och titta på lite serier. Nu är det förresten inte många dagar kvar hemma i Sverige, bara två hela dagar till.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0