6 september.

Ja, imorgon åker jag iväg. Har träffat Rebecca (fick en jättefin klocka i present, tack!) och lite senare sedan gick vi med hennes hundar och mötte upp Eija och Zelda. Så jag har sagt hejdå till de också! Nu ska jag packa det sista (och väga så att det inte blir övervikt) och ta det lugnt resten av dagen och umgås med familjen. Imorgon kommer pappa och hämtar mig vid klockan åtta på morgonen och ska skjutsa mig till Arlanda (flyget går vid halv ett), så det blir och lägga sig tidigt då jag ska gå upp runt klockan sex. Det har jag inte gjort sedan i maj, så jag får väl se om jag vaknar upp som en zombie.
 
Detta blir förmodligen det sista inlägget skrivet från Sverige på några månader, men jag kommer ju ha tillgång till Internet borta i Liverpool så jag skriver väl på söndag igen (om jag inte orkar skriva en liten hälsning när jag kommit fram imorgon vill säga).

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0