Dagen och gårdagen.

Igår hade jag fullt upp. Först var det ju självklart lektioner, sedan var det en tripp till The Beatles-museet, efter det gick vi (Maria, jag och några andra) till en restaurang och åt, sedan följde vi med några andra till en annan restaurang för de hade inte ätit och till sist efter det så gick vi till en pub. Tog foton i museet så det kommer upp ett inlägg med det lite senare (ska bara titta igenom och redigera bilderna först).
 
Idag så hade vi bara lektion på förmiddagen. Efter det så gick Maria och jag tillsammans med några spanjorer, en schweizare och en italienare till en pub och åt mat (den här meningen kändes som början på brittiska skämt). Stannade där i några timmar sedan gick vi tjejor och tittade runt i lite butiker, min plånbok blev dock glad för jag köpte ingenting. Just nu sitter jag i mitt rum och bara tar det lugnt. Senare ska vi förmodligen till någon pub, men stannar väl inte allt för länge eftersom vi ska till Manchester imorgon och då vill man ju inte vara trött!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0