Netflix och sådant.

Idag "skaffade" jag Netflix. Min bror har haft det länge, men från och med nu och i alla fall några månader framåt delar jag det med honom (Netflix började med "profiler" för några veckor sedan, så nu kan man ha att man delar eller vad man ska säga). Detta kommer vara perfekt att ha för mig i Liverpool sedan (det fungerar även där eftersom Netflix finns i Storbritannien också). Det kostar från 79:- (ca. 40:- var för oss eftersom vi delar nu) i månaden och man kan se hur många filmer och serier som helst. Om man installerar ett tillägg som heter Media Hint i Chrome (finns i Firefox också) kan man även se det utbudet av serier och filmer som Netflix har i USA.
 
Nu ska jag se på någon film eller serie på detta, äta några chokladpraliner (åt inte alla igår) och ta en bit krämkaka som blev kvar från igår.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0