27 april.

Söndagen är snart slut. Helgen är snart slut. Kan inte helgerna gå lite långsammare, tack. Har förutom att mest tagit det lugnt idag också tagit en runda på stan (blev ett par jeans rikare). Hann med en fika också, två gånger på en helg, onyttig var ordet. Sedan vid sex-snåret bar det hem till småstan igen. Tänkte avrunda denna söndag-kväll med några avsnitt av Gilmore Girls (köpte boxen med alla säsongerna för någon vecka sedan, så nu kan jag se det när jag vill).
 
Förresten, vi såg en himla bra film igårkväll som jag tänkte tipsa er om. Lone Survivor heter den - om jag kommer ihåg så skriver jag en recension av den till veckan.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0