Ledigheten hittills.

Från när semestern började har jag bland annat:
 
 Första lediga dagen var med jag Anton på rundvandring på Örebro Universitet (som han börjar på till hösten, min vän ska ju nämligen bli lärare). Var en fin, men varm dag att göra det på. Bilden har ingenting med dagen att göra egentligen, men tog ingen bild därifrån så denna somriga får duga.
 
Spenderat en eftermiddag med att göra origami. Tänkte tillbaka på när jag satt i Liverpool och gjorde det tillsammans med vännerna där. Har snart gått ett år sedan jag först träffade dem. Herregud.
 
Fick låna pappas lägenhet, så tog med mig Rebecca in dit och övernattade från i torsdags. Vi var ute på restaurang och sedan lyssnade vi på massa musik, åt godis och tittade på film när vi kom tillbaka till lägenheten.
 
Suttit ute på altanen och läst när jag inte spelat alldeles för mycket Sims (tvåan för att det är awesome). Här i en ny topp (långärmad crop top) som jag köpte när Rebecca och jag tog en shoppingrunda igår innan vi tog bussen hem till småstan igen.
 
Varit på Augustikalaset (ett musikevanemang här i stan) med samma människa. Var väl inte direkt någon musik jag vanligtvis lyssnar på, men det var en rolig grej ändå. Här är från när Alacazar (som jag hela tiden råkar kalla Alcatraz) spelade.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0