18 december.

Åhh, vad skönt det är med julledighet! Julgranen är upp-packad (plastgran) och klädd (gjorde det igår eftersom jag inte är hemma förrän på julafton sedan) så julstämningen börja infinna sig här hemma. Nu är det bara två dagar kvar till London-resan (kanske borde börja packa) med Anton och där borta kommer nog julstämningen vara på topp. Det enda som är jobbigt med resan - åka iväg mitt i natten till flygplatsen. Vi åker ju tidigt lördag morgon med flyget. Det är ju för att åka till London dock, så det gör det värt det! Jag tror inte jag kommer skriva någonting innan vi åker, så vi hörs efter jul med bilderna från resan och jul såklart!
 
God jul på er!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0