6 december.

Såhär har jag mest sett ut hela veckan, i alla fall när jag kommit hem från universitetet. Då är det av med vardagskläderna och på med lång stickad tröja (det bästa när det är lite kallare - att kunna ha stickat på sig) samt strumbyxor/långkalsonger och tofflor som inte syns på bild.
 
Har också sett ut såhär, i en timme ungefär igårkväll. Inte en utklädnad, utan en ansiktsmask. Har läst mycket om den och slog till och köpte några tidigare i veckan, de ska nämligen vara bra för oss som har problemhy. Kan väl inte säga så mycket egentligen ännu efter bara en användning, men kände mig väldigt ren och fräsch samt len i hyn efter att jag dragit bort den. Känns positivt än så länge!
 
Idag har jag varit och ätit pizza med min pappa och min bror och ja, inte så mycket mer än det. Bara slappat! Idag är det förresten två veckor kvar till London - snart kommer väl resfebern.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0