Fotominnen.

Tänkte visa er något som damp ner i brevlådan för någon dag sedan (som jag hann fotografera medan det fortfarande var lite ljust ute som tur är). Nämligen...
 
... en fotobok. Med foton från Liverpool som ni förmodligen förstår från framsidan. Valde rött tyg för att det kändes väldigt Liverpool (Liverpool FC ska det ju vara, inte Everton). Den anlände utan texten "Liverpool 2013" på framsidan dock, det satte jag dit själv.
 
I den finner man mitt försök till att få med så många av mina favoritbilder som möjligt. Kändes nästan omöjligt. Tog flera veckor att bli klar, för jag ändrade hela tiden.
 
Till slut blev jag dock klar som ni märker. Är nittio procent bilder från Liverpool, men sedan fick ju bilder från dagstrippen till Manchester (uppslaget ovan), Chester och Lake District vara med också såklart. De var ju också en del av allting.
 
Fylld med härliga minnen! ♥
 
Det var några av sidorna med foton från Liverpool. Och på tal om denna favoritstad så har jag märkt att jag har glömt att skriva det här i bloggen, så passar på nu: jag åker dit igen i juni (bokade för flera veckor sedan och har ett starkt minne av att jag skrivit det här, men nej, tydligen inte). Denna gång har jag med mig sällskap i form av Medina. Ska bli så himla kul!!!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0