1 februari.

Måndag, tisdag, onsdag gick väldigt snabbt denna vecka. Sedan kom torsdagen och fredagen som gick otroligt sakta. Tror knappt att någon av oss på utbildningen var riktigt närvarande psykiskt igår. Alla var så otroligt trötta och nästan alla av oss är förkylda - ingen bra kombination när man ska försöka koncentrera sig.
 
Nu är det helg i alla fall - superskönt! Har tänkt att läsa någon bok, kanske Allegiant (Medina, nu blir du glad va?). Fick den i julklapp, men jag har dragit mig för att läsa den. Dels för att jag hört lite spoilers och dels för att jag är rädd att den ska ändra min uppfattning om de två första böckerna i serien (som jag älskar). Jag tycker alltid att det är så jobbigt att läsa slutet på böcker, det kan liksom ändra hela min uppfattning av dem, och sista böckerna i en serie är som ett enda långt slut... Nej, nu ska jag läsa den ändå!
 
Förresten, på tal om Divergent, den svenska filmpremiären har blivit framflyttad till 30 april... Det gillar vi inte!

Kommentarer
Postat av: Medina

VÄLDIGT glad blir jag nu! :D Read, read, read!!!

PS: Japp, framflyttningen suger.

2014-02-01 @ 19:46:00

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0