14 februari.

Då är de tre första dagarna på trainee avklarade. Första dagen fungerade inte ett av mina system så jag fick sitta och medlyssna 90% av dagen och igår strulade min telefon så jag kunde inte ta samtal förrän efter en timme. Bra början... men idag har det i alla fall gått bättre som tur är! Slutade klockan tre både idag och igår också - otroligt skönt. Mitt sista samtal idag lade jag ett tillgodobelopp till kunden på två kronor. Så himla nödvändigt... Alla hjärtans-dag är det idag för den som glömt det, jag blev påmind igår. Hade glömt bort den totalt, men glad alla ♥-dag på er och ha en toppenhelg!
 
// En korthårigare Lisa.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0