16 februari.

Och så var ännu en helg nästan över. Igår var en dag då jag inte gjorde "någonting". Inga måsten, bara njuta av ledighet. Idag träffade jag Anton som jag inte sett på några veckor då jag haft fullt upp med jobbet. Och nu ska jag se på någon film och njuta av den ledigheten som är kvar. Börjar inte förrän klockan 13:15 imorgon, så har ju förmiddagen fri imorgon också i och för sig. Mina jobbpass för veckan ser ut såhär: måndag till fredag 13:15-20:15. Hej, inget liv!
 
Kan ju också berätta att jag tittade både på damstafetten och herrstafetten där vi vann guld i respektive. Sportointresserade Lisa av alla människor tittade på det, men kan ju erkänna att när jag väl tittar blir jag väldigt inne i det. Kanske lite för mycket. Stackars mamma som tvingades utstå kommentator-jag.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0