19 januari.

Och så var helgen snart slut. I eftermiddags tog jag en fika med Medina, en tjej som jag fått kontakt med genom bloggen. Vi gick i samma skola och har hälsat på varandra i korridorerna och snackat över nätet mest. Vi har tänkt att ses ett tag nu, men det har blivit uppskjutet av olika anledningar, men nu blev det i alla fall av! Hade det riktigt trevligt och vi pratade på som att vi känt varandra länge. Måste definitivt göras om igen!
 
Nu blir det något avsnitt av Sherlock (som handlar om Sherlock Holmes, som man kanske kan lista ut, i nutidens London). En serie som jag tidigare av någon okänd anledning inte velat sett, var lite anti mot den. Varför undrar jag mest nu - är ju himlans bra! Säsongerna innehåller bara tre avsnitt per säsong (finns tre säsonger än så länge), men de är lika långa som en film. Avsnitt två säsong två, here I come!

Kommentarer
Postat av: M.

Super-trevlig eftermiddag! :)

2014-01-19 @ 23:07:14
Postat av: M.

Super-trevlig eftermiddag! :)

Svar: Måste göras om! :D
Lisa

2014-01-19 @ 23:07:15

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0