26 januari.

Söndagen är här igen. Helgen har gått alldeles för fort. Var med Anton igår i alla fall och sedan har jag mest tagit det lugnt (halvsovit i soffan framför filmer och serier).
 
Hur gick det i fredags då i trainee? Jo... ehm... sådär va. Satt i en och en halv timme utan att få ett enda samtal, frågade några gånger varför, eftersom att alla andra fick samtal. Sedan så kom det fram att de glömt att lägga in mig för att ta emot. Satt i alla fall resten av dagen med samtal och trots att jag hade Rebecca bredvid mig som hjälp så kände jag mig helt lost. Jag var så nervös så jag glömde bort hur systemen fungerade och vad jag skulle säga till kunderna. Fick fråga flera gånger om så att jag verkligen gjorde rätt. Jag hoppas att jag lät trevlig i alla fall och att de inte blev allt för sura för att jag holda (sade "om du är god och dröjer en lite stund så ska jag ta en titt på det" x antal gånger) så mycket. Och framför allt att de faktiskt blev rätt hjälpta så de slipper ringa in igen. Håller tummarna för att morgondagen blir bättre!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0