Let's talk about True Blood.

Så har den allra sista säsongen (säsong 7) av True Blood dragit igång för någon vecka sedan. Säsongspremiären var bra, men lite av en besvikelse ändå. Hände inte lika mycket som det brukar göra kändes det som. Det var inte så bra som man hade velat att det skulle vara när man väntat så länge på det, om man säger så. Hoppas på mer resten av säsongen!
 
Det hände några saker som man ändå blev lite chockad av. Tänker inte skriva exakt vad, för jag vill inte råka spoila för den som inte sett det första avsnittet. Eller ja, lite kan jag väl spoila då, så den som inte vill veta - sluta läs här.
 
Den som dör i början av avsnittet - var så inte beredd på det. På något sett blev jag ändå inte så berörd av det, kanske för att det inte var en favoritkaraktär för mig, men ändå, inget jag trodde skulle hända. Sedan undrar man ju såklart - var är Erik? Vill veta! True Blood utan Northman, nja, sådär va. Behövs ju lite svenskt i serien.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0