Midsommarhelgen.

Bild 1: Så jag såg ut 95% av tiden. Bild 2: Så jag såg ut i ungefär en timme, med min randiga klänning på mig och lockigt hår (innan jag bytte om till mjukiströjan igen då det var så himla kallt, burr)
 
Trots att det bara var tretton grader (och höll på att frysa ihjäl när jag fotades ute), var jag glad ändå som ni kan se på midsommarafton.
 
Tog en sväng upp på ett berg som ligger i närheten också och kollade på utsikten. Påväg tillbaka såg vi en vit älg som finns i området, tyvärr fastnade den inte på bild då.
 
Sedan på kvällen kom han dock förbi och vi hann knäppa några foton på honom. Sedan traskade han vidare. Av alla år jag varit uppe i sommarstugan är detta första gången jag ser den, den vita älgen, som är lite av en legend där uppe i värmländska skogarna.
 
Har haft en så härlig helg, som jag önskar inte skulle ta slut, en helg som man bara kunde ta det lugnt, läsa en bok och andas. Snart är det tillbaka till verkligheten dock.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0