2 mars.

Och ännu en söndag är här. Vet inte vad jag ska skriva i veckorna liksom, jobbar ju mestadels av tiden. Igår var jag i alla fall till IKEA och lite andra butiker tillsammans med mamma och brormin. Köpte lite småpryttlar sådär. Köpte två tavlor (eller tre, för det var tre-pack, men köpte bara ramar till London och New York för det var dessa jag ville ha) som jag haft ögonen på ett tag som jag inte tycker ser ut som IKEA-kvalité - dessa var det. Sedan på kvällen var jag ute tillsammans med några vänner och hade en riktigt rolig kväll som bjöd på många skratt!
 
Idag försvann dagen med en knäpp med fingrarna. Har verkligen knappt gjort någonting. Nästa vecka är det sent pass som gäller igen, så imorgon börjar jag kvart över ett. Blir lite förlängd helg då! Nu ska jag knapra på några M&M's och titta på det andra avsnittet av Breathless på SVTPlay.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0