23 mars.

Hade en himla rolig kväll igår tillsammans med Anton, Stefan och Sophia - kvällen bjöd på många skratt. Tyckte synd om killarna där ett tag då jag och Sophia blev sittande och pratade jobb (vi jobbar båda på samma ställe) och de knappt förstod någonting av vad vi babblade om.
 
Idag har jag varit med min faster, kusin och bror och hälsat på min farfar som ligger på sjukhus på grund av blodpropp. Som tur är gick det bra när de tog bort den och han såg mycket piggare ut nu än vad han gjort på länge! Hann med att träffa pappa en kort stund då han också kom dit och hälsade på.
 
Nu ska jag ta det lugnt resten av dagen/kvällen med några avsnitt av The Vampire Diaries och ladda upp för jobb imorgon. Jobbar inte till kvart över åtta imorgon som tur är, "bara" till halv sju.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0