28 mars.

Fredag är här och för första gången på väldigt länge jobbar jag inte kväll (eller jobbar överhuvudtaget idag). Blev en lite annorlunda jobbvecka denna vecka: sjuk i måndags, jobbade tisdag, ledig onsdag, jobbade igår och ledig idag, sedan jobbar jag i helgen (men bara fyra timmar). I onsdags var jag duktig och städade och strök och satte upp gardiner på nedervåningen, men idag ska jag bara njuta av ledighet. Imorgon kväll blir det bio tillsammans med brormin och Anton, vi ska se Captain America: Winter Soldier. Fick SF-presentkort av min moster i julklapp, så tänkte att jag kunde använda det när det ändå fanns en (förhoppningsvis) bra film att se. Ha en bra helg allihopa!
 

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0