8 mars.

Jag har inte ens öppnat datorn förrän nu den här veckan. Jobbade ju sent pass (och sitter vid en dator hela dagen) så hade ingen lust att sitta vid datorn när jag kom hem om kvällarna. Därav inga inlägg (som vanligt typ).
 
Mamma fyllde år i tisdags så vi skulle egentligen ha haft hit släkten och firat henne men pga förkylningar ska vi göra det någon annan helg. Var en kort stund på stan med mamma istället på förmiddagen (köpte med fikabröd från bageriet så firar bara vi tre sålänge). Köpte en vårjacka som jag spanat på länge (som ser ut som en jacka jag hade när jag var yngre som jag älskade), min gamla vårjacka är några säsonger gammal och solblekt på sina ställen så slog till på den!
 
Bomberjackan som finns här.
 
Detta fick jag äntligen hem igår!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0